روستای توریستی رویین

توریستی،گردشگری

روستای توریستی رویین

توریستی،گردشگری

به وبلاگ من خوش آمدید.هدف این وبلاگ معرفی روستای توریستی رویین می باشد.به امید جهانی شدن و پیشرفت بیش از بیش روستای رویین


این روزها در هر محفلی عشق حسین(ع) جاریست. حسین(ع) به ما درس آزادگی و جوان مردی داد،او به ما آموخت که حتی با دشمن خود هم باید با انصاف و عادلانه برخورد کنیم،زیرا در صورت تکرار شقاوت آنان با آن ها هیچ فرقی نداریم.

دیشب (شب عاشورا) مانند هر شب عزای حسین غوغایی به پا کرده بود،واقعا این حسین (ع) کیست که دنیایی را مجنون خود نموده است. این شب ها همه از هر رنگ و لباسی در مجلس عزاداری حسین (ع) حضور دارند.

دیشب (شب عاشورا)  مسجد و حسینیه الغدیر رویینیهای مقیم اسفراین پذیرای مهمانانی ارجمند چون جناب آقای پرویزی استاندار محترم خراسان شمالی وجناب آقای عابدی فرماندار شهرستان اسفراین (که هر دو پرورده و فرزند روستای دارالمومنین رویین می باشند) و همچنین نماینده ی محبوب شهرستان جناب آقای قوامی و هیئت همراه و همچنین امام جمعه ی فقید شهرستان گرمه حجت الاسلام یونسعلی گرمابی (که قبلا امام جمعه ی شهرستان اسفراین بود و خود را با خاطراتی خوش در قلب مردم شهرستان سکنی داده بود) بود.معنویت خاصی حاکم بود.حاج آقای گرمابی از فضائل حسین (ع) و کراماتش سخن می گفت.ایشان فرمودند:از عظمت حسین همین بس که در این محفل کسبه،کارگر،فرماندار و استاندار و نماینده همه روی یک فرش  کنار هم نشسته و با هم به عزاداری می پردازند.در ادامه ایشان رمز سعادت جوانان را دوری از انحراف و استعانت از حسین (ع) تنها چراغ هدایت و کشتی نجات و پناه بردن به دامن اهل بیت دانستند.امیدواریم در این شب ها امام حسین (ع) دست همه ی مردم این سرزمین را بگیرد و بیماران را شفا و جوانان را در مسیر درست قرار داده وبا برداشته شدن مشکلات از سر راه جوانان  شرایط را برای سر و سامان گرفتنشان برای زندگی آینده فراهم نماید،همان طور که به برکت این عزاداری ها آسمان پس از یک قهر طولانی سخاوت خود را هم به زمینیان نشان داد و باران رحمت بر سر مسلمانان فرود آمد.

انشاالله به برکت همین مجالس و دعاها ریشه ی کفر و عناد کنده و مکر و کید و خصومت معاندان و مغرضان و دشمنان اسلام ( اگر که قابل هدایت نیستند) و نظام اسلامی برای همیشه نیست و نابود گردد و با ظهور یگانه منجی عالم بشریت،شاهد برپایی حکومت واحد عدل الهی در روی زمین باشیم.

با سپاس به سبب صبوری و حوصله ای که به خرج دادید...

مدیریت وبلاگ روستای توریستی رویین

مهندس رضا عباسی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۵
رضا عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی